fredag 22. oktober 2010

Ringtrening

I kveld møttes Mona & Sheriff/Isi, Siv & Rikke og Storm & jeg for ringtrening. Kjempenyttig!
Siv og jeg hadde ringtrening forrige uke også, og satser på å få til dette en gang i uka. Rikke er ei riesen tispe fra Eli på 9 mnd, supersøt og feminin. Hun skal snart debutere på utstilling og trenger derfor ringtrening. Hun gjør store fremskritt, Siv er så flink. Selv øver jeg mye på stå med Storm, stå med stil og reisning og med beina godt plantet på bakken. Skal nok bli bra =) Vi byttet på rekkefølgen i dag og jeg ser at Storm løper som et uvær med en "hare" foran seg (Sheriff). Sånn bør han jo løpe hele tiden. Da vi var på utstilling i Nesbyen var vi jo helt alene i ringen og da var han så full av seg selv og viste seg helt supert. Har nok noe med dagsformen, og ikke minst hvilke tisper som er i nærheten.. Da får han plutselig nesa i sky og veldig bratt nakke! Veldig ålreit å kunne få tips og råd, vanskelig å se seg selv og bikkja når man er i farta. En ting er hvertfall sikkert; Storm viser seg mye bedre og vi har det mye hyggeligere sammen når vi prater og tuller sammen enn når vi er gravalvorlige som vi var på Hamar... :) (my bad...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
Så flott at dere får til dette. Skulle nok bodd på Fetsund jeg også skjønner jeg.
Klem fra Eli

Stine sa...

Syns du kan prioritere å komme til Fetsund en gang i uka for å joine oss! :p

Barte-Marte sa...

Hm... haha... sikker på at du ønsker Storm med reisning i ringen? ... *fnis* hilsen barnslige Berit