torsdag 14. oktober 2010

Lille Nobs har fått ny familie

Tårene triller når jeg skriver dette, men nå er det avgjort. Noah har nå bodd hos en familie på Skarnes i 1 mnd, og det har fungert så bra at vi ikke får han tilbake. Det har vært en kjempetøff beslutning å ta, men den føles veldig riktig nå. Familien han har flyttet til, har hatt flat i 25 år og hadde nylig mistet sin hannhund og var veldig interessert i å ta over Noah. Jeg føler vi har vært kjempeheldige som fant et så flott nytt hjem til Noah, og han fortjener virkelig å komme til et hjem der han er i sentrum for oppmerksomheten og får være med på  mye moro. Skarnes er ikke langt unna, og etter en god dialog med ny eier føler jeg meg veldig trygg på at Noah kommer til å få det kjempefint i sine siste år hos dem. Vi kommer selvsagt til å holde kontakten og få besøke Noah. Jeg vil vite at han har det bra, og følge han resten av livet.
Vår første hund.. Det er så mye følelser rundt dette. Han har bodd hos oss fra han var 8 uker. Jeg savner han og tenker på han, men merker også at det er veldig riktig dette her. Det er godt å ha mer ro hjemme og Thomas sin allergi har klart blitt bedre. Jeg tror dette er det beste for både Noah og oss. På Skarnes har han 2 mål inngjerdet tomt å boltre seg på, samt skogen rett bak huset som de benytter seg mye av. De har barn, og en voksen datter som er veterinær, så jeg vet at han kommer til å bli tatt godt hånd om.

Jeg kommer nok til å endre navn på hjemmesiden og gjøre om litt der etterhvert. Det er rart å bare ha en hund igjen, men det føles som å ha ingen. Nå slipper jeg ha dårlig samvittighet for å trene med Storm, det er kun en som trenger mitt fokus, og jeg må innrømme at det er godt.

Jeg ønsker Noah og hans nye eiere lykke til og håper solskinnshistorien fortsetter.

Tusen takk for alt kjære, gode Noah'n vår. Du fortjener kun det beste.

Ingen kommentarer: