fredag 15. april 2011

Årets første spor unnagjort

Nå har jeg fått skikkelig treningspiffen tilbake, og i dag hadde det tørket nok opp til å gå årets første spor her omkring. Jeg la ut to spor som fikk ligge 1,5 time. Mens vi ventet trente vi fri ved fot, kryp og dekk under marsj. Kryp er laaangt unna bra, men vi er da på vei. Fri ved foten er intens og bra. Dekk under marsj finner jeg ikke noe å klage på, han har et veldig bra dekkmoment. Det handler mye om å få opp "treningskondisen" fremover, skal tåle å holde konsentrasjonen oppe i et helt program pluss 1 km spor.

For å oppsummere sporene: tut og kjør! Alle pinnene ble riktignok med inn, men jeg slet med å holde følge med han. Jeg kløna en god del også, med å ta ned merkebånd mens vi gikk og skulle få de ned i lomma. La meg bare si det sånn; umulig å gå spor med Storm med en hånd. Jeg tror og håper at hastverket skyldes at det er årets første spor. Jeg får gi han noen oppgaver i neste spor som gjør at han må roe ned litt (mye) og bruke hodet enda mer. Moro å være i gang i skogen, lover bra dette her ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo
GO, Stine og Storm!
Jeg får si det som den kjente poeten Tomas ville sagt:
Kjære vakre Andreas bror, du er som en gud til å gå spor :-)
God helg!
Klem fra Eli

Anonym sa...

Ha ha ha!! Konge ;)
God helg til dere også ;)
God klem fra Stine