mandag 25. april 2011

Fy flate

Storm er bare helt rå!! Bildet er fra Turids GPS som viser sporet Turid hadde lagt ut til Storm, særdeles vanskelig terreng og 1 km langt. Turid var med og gikk sporet med oss så hvis man ser nøye etter er det to streker som er helt oppå hverandre. Det vil si at Storm har gått helt vanvittig nøye. Han overrasket både meg og Turid.
Men her har jeg en gutt som tar utfordringer på strak labb! Helt ærlig så trodde jeg han var litt på bærtur to ganger, men neida, han visste akkurat hvor Turid hadde gått han. Utrolig morsom erfaring, at han går bedre jo vanskeligere sporet er. Uvant for oss å gå så langt, vi ble rimelig slitne begge to. Vi så at han brukte litt tid når det går fra knusktørt til vått, om omvendt. Men han gikk riktig hver gang. Tempoet hans er heftig, det må ned. Eller så får jeg pumpe litt jern. Ridehanskene jeg bruker hjelper noe, med det har blitt noen vannblemmer selv med de på. Jeg fikk skryt av Turid for at jeg leser Storm godt og holder igjen på riktige plasser, han får bare gå når han legger seg skikkelig PÅ. Jeg ber jo i grunn om vannblemmer.
Kjempedeilig dag i skogen med fine hundefolk ;)

Oppgave neste spor: maange pinner som kommer raskt etter hverandre.



Ingen kommentarer: