søndag 14. november 2010

Skogstur!

Vi har vært på skogstur og grilla pølser og drukket kakao i dag. Med
Tobias i bæremeis og bestemor med sekken full av godsaker tusla vi
innover i snødekt skog. Så deilig! Storm spratt rundt oss som en
lykkelig hare ;)
Vi slo oss ned ved et tjern og grilla og kosa oss. Jeg hadde laget
kakao, sånn ordentlig, men den var blitt like tykk som sjokoladesaus
omtrent, så godt vi hadde med vanlig drikke i tillegg.

En skikkelig deilig dag rett og slett!
Nå skal jeg hive klærne i vaskemaskinen og meg selv i dusjen, for
det stinker bål. Så skal vi på middag til mamma og pappa. Prøvde
meg forresten på å bake ostekake i går, siden det er Thomas
favoritt, og jeg skjønte ikke hvorfor den aldri stivna.. Sånn til
neste gang kan jeg jo prøve å ha i gele, kanskje det vil hjelpe.
Juba, juba..

Ingen kommentarer: