søndag 9. januar 2011

Mål å strekke seg etter

Nytt år... MANGE muligheter og planer!

Merker at iveren etter å komme oss videre oppover i klassene gjør meg skikkelig motivert om dagen! Når Mona i tillegg legger alt tilrette for suksess ved å ha skaffet kunstgress til låven hennes så vi får de beste treningsmuligheter fremover, gleder jeg meg stort til å sette i gang med treningen! En god del nytt, og en god del terping på gamle ting må til for å nå dit jeg vil vi skal være før sommeren. Det gjør meg motivert å presse meg selv litt ved å planlegge stevner, jeg er ikke så selvgående motivert at jeg bare trener og trener uten mål og mening (dessverre).

Første mål:

Opprykk til klasse B spor.
Norsk utstillingschampion.

Videre mål for året:

Debutere offisielt i klasse 3 LP.
Utstillingschampion i et land til.

Jeg leker også litt med tanken på å ta grunnkurs i IPO. Dette for å lære mer om IPO og hvis jeg noen gang får lyst til å prøve ut dette så har jeg grunnkurset på plass. Men vi får nå se hva jeg rekker.

Storm er hvertfall fit for fight, frisk og rask og virker utålmodig etter å komme i gang han også.

Før låven til Mona er klar, holder vi oss til litt kryptrening på stuegulvet samt at Storm får trekke Tobias på akebrett og meg på ski. Så vi ligger ikke helt på latsiden, selv om vi har hatt en lang ferie =)
Kryptreningen går for øvrig ikke så fryktelig bra.. Han jumper med bakbeina, skjønner ikke at han skal krype med forbeina. Dvs han hopper med bakbeina og dermed bare skyver forbeina frem i stedet for å krype effektivt. Hmm... Her må kreativiteten frem på banen tror jeg. Fortsettelse følger.
Verdens fineste gummiknottnese!

3 kommentarer:

Barte-Marte sa...

Bra med mål Stine:) Ser jo så absolutt realistisk ut og - og det er jo også et lite poeng;) Vi har vel noe av det samme - men dropper nok bruksen tror jeg:) Hva skal til for utstillingsch. annet land - vet du?
Løkke tell:) klem

Mona Hansen sa...

Vi klarer ALT vi vil Stine! ;-)

Anonym sa...

Ett cert skal til på internasjonal utstilling andre land, såfremt du er norsk champion. I sverige må man ha opprykk til b i bruks for å kunne få cert. Hadde vært lettere å tatt dette på telefon merker jeg, ring hvis du vil ha det bedre forklart!

Klem Stine